Anju panta online /download songs

हाम्रो पर्बत हाम्रो गौरब
www.kushmabajar.blogspot.com by bj sharma darpan kushma parbat now aldershot UK


( गीत डाउनलोड गर्न Internet Explorer मा भए सम्बन्धित गीतमा राईट क्लिक गरेर Save
Target As र Firefox मा भए Save Link As गरेर Location दिएर save गर्नुहोला )
बाटो हिंड्ने बटुवाको
चाहिदैन तिम्रो माया
दिल यो मेरो दिल
दुरी जती बढे पनि
गयो गयो मन
हास्नलाई ओठ खोले
जिन्दगी यो
मलाई धेरै धेरै माया गर्ने
माया गरी तिमीले मलाई सानी भन्दा
अधेरी जस्तै जुन बिनाको 
छैन मन कहिले नि 
कहाँ थियौ तिमी रँगमन्च उठेपछि आयौ 
मैले हार्दा तिमी जित्छौ भने
बैशको बेला शिरिषको फुल
बनमा फुल्यो फूलै फूल
बसन्तनै बस्न खोज्छ
गोली सिसाको
कर्कलो गाभा
म प्यार बेचि दिन्छु
हरियो चुरा हात भरी 
जिन्दगी यो 
म तिमी बिना मरीहाल्छु 
मायाले भन्दिराखन
मेरो मनको ढुकढुकिमा
मुसु मुसु हासीदेउ सानी
नचिनेको एउटा मान्छे
फूल जस्तै पवित्र
सताउछ तिम्रो यादले
तिमीले पराइ ठाने पछि
तिम्रो माया सागरको पानी जस्तै लाग्छ
तिर्खा लाग्यो पानी खाए
मन सँग नि कुरा गरे
मायामा ढोका पाए अनी गजलकार भए
नचिनेको एउटा मान्छे
म टुक्रा टुक्रा भई
मर्नु न बाच्नु भयो
नबिर्सें तिमीलाई न पाए तिमीलाई
रेली खोला बगर
साउने खोला उर्लेर आयो
उकालीमा पनि हजुर
ॐ घ्रिनी सुर्य
सागर सारी चोखो माया 
रेली खोला बगर 
मायामा ढोका पाए अनी गजलकार भए


Listen Online Please Click Play Button

Want to Listen another song Please Click Next Button

No comments:

Post a Comment

games online